søndag den 15. maj 2011

Og det blev mandag..

Nattevagter..bom bom..det er noget underligt noget - på den ene side hader jeg dem, men på den anden side er de nu også meget hyggelige (lige på nær kl. 03, når øjnene kigger i hver sin retning..) Kl. er nu, i skrivende stund 01:18, og jeg sidder og ja, nærmest bare venter på at kl. bliver 06:45, hvor vi kan stemple ud.
Det gode ved først at skulle møde kl. 21:45 er jo at jeg har været sammen med begge drenge i eftermiddag, og at jeg fik puttet mindstemanden = nærmest ingen tid væk fra ham, som hvis jeg var mødt kl. 7-22!

Dagen i dag gik egentlig bedre end jeg havde turde håbe på..4 timers søvn er bare ikke helt optimalt, men det gik! Drengene stod op kl. 7:30, spise morgenmad og så pakkede de ellers en lille taske og smuttede på et lille eventyr (hvis altså man kan kalde en tur i Horsens a la Lunden og Vendersgade for eventyr) Men én ting er sikkert, og det er at de hyggede sig!

 ..Back to work, eller det der ligner!

Sov goder derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar