søndag den 30. maj 2010

1. kage

Her er min allerførste kage med MMF (en prøvekage til Noahs dåb).


Min mor havde bagt alm. hvide lagkagebunde, lavet hindbærmousse og tobleronecreme.
Det eneste jeg skulle var at lave MMF og pynte den. Det var overraskende nemt at lave MMF (også selvom jeg gjorde det over vandbad zZzzZzzz).

..og sådan så køkkenet ud undervejs


Havde dog ikke lige tjekket fidusen ud for, hvordan man overtrak kagen med det (derfor hjørnerne er så grimme!) - min mor kom nemlig med ideen at klippe i MMF'en. Det er jo egentlig en god nok idé, men efter jeg har har set "how to" kan det jo sagtens gøres meget pænere, uden brug af saks ;o)
Eftersom det kun var en prøvekage lavede vi ikke en afsluttende RI kant..Den smagte ganske godt, dog blev vi hurtig enige om at de alm. lagkagebunde var for tynde og kedelige!

..og sådan så den ud indeni:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar