søndag den 30. maj 2010

Kage nr. 2 og første runde af slagsen

Morten og jeg var inviteret til en venindes fødselsdag, og jeg øjnede jo straks denne lejlighed til at lave endnu en kage ;o) Jeg spurgte om det var ok, og det var det, heldigvis. Igen var det med hjælp fra min kære mor. Vi lavede bundende af "nem chokoladekage" og delte dem efterfølgende i 2. I midten kom en alm. hvid lagkagebund. Jeg skulle prøve hvid tobleronecreme af inden Noahs døb. Fik lavet alt for meget, så det var det eneste der kom i. Det smagte super godt, er helt klart bedre end alm. toblerone -dog sødere, så manglede lidt de sure bær for at udligne det lidt!
Kagen blev smurt op med alm. smørcreme, som min mor lavede, mens jeg lavede MMF. Den var et kæmpe hit - de inviterede var helt overrasket over at jeg kunne lave fin en kage (de skulle bare se de 1000er flotte billeder jeg havde kigget på - så blegnede min meget!) ..og ja, så kunne de sørme også godt lide smagen - heldigt :D

Det er også første gang jeg laver Royal Icing (RI), og slap vist nogenlunde fra det ;o)

Here goes (har ingen billeder af kagen indeni, da jeg ikke fik mit kamera med til fødselsdagen - flot Berit!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar