søndag den 30. maj 2010

Så er jeg også blevet blogger \o/

Ja, så er det vist også min tur til at oprette en personlig blog (håber da bare jeg så kan hitte ud af det?!?)

Grunden er nok mest for at vise min nye hobby frem, nemlig KAGER!

Under graviditeten med min første søn opdagede jeg denne nye verden, og bestemte mig for, at jeg selv ville lave sådan en fin kage til hans dåb. Det jeg ikke lige vidste var, at jeg ville blive SÅ bidt af (og at jeg tømte kontoen for at købe en hulens masse kageudstyr..UPS!) Det lykkedes mig at lave kagen til Noahs dåb, samtidig med at han var hjemme. Har senere erfaret, at han IKKE skal være hjemme, for han synes åbenbart ikke det at lave/pynte kager er lige så sjovt og underholdende som sin mor...

Det var lidt om min baggrund for at oprette denne blog, og inden længe vil der være lidt billeder at finde, selvfølgelig af mine kager ;o) Jeg har ikke lavet så mange endnu, men satser og håber på at der kommer mange flere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar