søndag den 30. maj 2010

KAGEN!

Så kom dagen, hvor Noah skulle døbes, og mor her skulle lave dåbskagen (somo egentlig ligesom var grunden til at jeg begyndte med alt det her kage halløj)
Jeg var SÅ meget i tvivl om, hvordan den skulle se ud. Så meget, at jeg faktisk først fandt ud af dessinet samme morgen som den skulle pyntes = det skulle være noget pynt der ikke skulle tørre...Havde dog modelleret et får, for det ville jeg have med + jeg ville lave en rund etage kage. Ja, jeg havde vist ikke fået det timet alt for godt - Noah var hjemme heeele dagen jeg skulle pynte og Morten var på job :-/ Derfor endte barnevognen også med at have flormelis på sig, men hvis der er noget på adressen der IKKE får flormelis eller maizena på sig er det et held :D

Det endelige resultat af godt 16 timers arbejde






..og sådan så den ud indeni (hvid tobleronecreme, bærsymfonimousse, smurt op med palmin smørcreme og pyntet med MMF og RI)


Ikke nok med denne kage, havde min dejlige mor også været i gang i køkkenet. Hun havde lavet hindbærsnitter, napoleonshatte, vandbakkelser med flødeskum og kransekage..mmm, looove this woman! ..og vi nævner intet her om, hvor mange forskellige hinbærsnitte opskrifter hun afprøvede, kun at vi smagte en masse :D


I skal selvfølgelig ikke snydes for et billede af dagens hovedperson, som opførte sig eksemplarisk - smilede til præsten og sov det meste af dagen (det er åbenbart trættende at have 30 til brunch)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar