mandag den 31. maj 2010

En prøvekage

Jeg havde købt en ny veiner, som jo helt klart skulle afprøves..og hvad gør man så?! Laver da selvfølgelig en kage!!

Jeg skulle mødes med min mødregruppe til grill, rødvin og ikke at forglemme Mocaï. Dette i anledningen af en af mødrenes kommende bryllup. Så hvorfor ikke lige smække en kage sammen. Alt, på nær blomsterne, er lavet samme dag, på ca. 4-5 timer, også bunde og fyld. Fyldet er dog ikke flødeholdig, da jeg ikke havde tid nok til at få det tykt. Derfor blev det palminsmørcreme. Kan kun sige, at det smagte HIMMELSK, og slet ikke klamt (som jeg nok havde frygtet) Tøserne var glade for den udseendet og smagen, og det er jo det vigtigste :o)

Da jeg var pææænt tidspresset til sidst, er der diverse ujævnheder i kagen (tror jeg vist også jeg fik sagt en del gange) men hvem vil ikke gerne levere det bedste, HVER gang?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar